Opona szosowa VREDESTEIN FORTEZZA DURALITE 700x25 (25-622) zwijana wkładka antyprzebiciowa TPI150 195g czarna (NEW)
13586
359,99 zł
Fortezza Duralite - Zwijana wkładka antyprzebiciowa
Lekka, odporna na przebicia opona o wysokiej wydajności.
- Optymalna przyczepność, opór toczenia i trwałość
- Lekki i wytrzmały oplot 150 TPI
- Aerodynamiczny profil bieżnika, lepsza sterowność
- Wkładka antyprzebiciowa
Rozmiar: 700 x 25 (25-622).
Min./maks. ciśnienie (bar): 6,0 / 9,0.
Waga: 195g.
Oplot: 150 TPI.
Kolor: czarny
Opór toczenia: 5/6
Przyczepność w warunkach suchych: 5/6
Przyczepność w warunkach mokrych: 5/6
Trwałość: 4/6
Odporność na przebicie: 4/6
DOUBLE PROTECTION
Ciasno tkana warstwa poliamidu osadzona w środkowym oplocie osłony w połączeniu z naszą warstwa ochronną Sportex SPL, zapewnia ochronę bieżnika i ścian bocznych przed przebiciem.
TRICOMP TECHNOLOGY
Kiedy opona szosowa ma mniejszą powierzchnię styku, skład mieszanki gumowej obu bieżników i ścian bocznych opony jest sprawą najwyższej wagi. Technologia TRICOMP umożliwia zastosowanie specyficznych mieszanek gumy w miejscach, w których są one najbardziej odpowiednie, w wyniku czego otrzymujemy opony z bardzo niskim oporem toczenia i maksymalną przyczepnością w każdych warunkach atmosferycznych.
Lekka, odporna na przebicia opona o wysokiej wydajności.
- Optymalna przyczepność, opór toczenia i trwałość
- Lekki i wytrzmały oplot 150 TPI
- Aerodynamiczny profil bieżnika, lepsza sterowność
- Wkładka antyprzebiciowa
Rozmiar: 700 x 25 (25-622).
Min./maks. ciśnienie (bar): 6,0 / 9,0.
Waga: 195g.
Oplot: 150 TPI.
Kolor: czarny
Opór toczenia: 5/6
Przyczepność w warunkach suchych: 5/6
Przyczepność w warunkach mokrych: 5/6
Trwałość: 4/6
Odporność na przebicie: 4/6
DOUBLE PROTECTION
Ciasno tkana warstwa poliamidu osadzona w środkowym oplocie osłony w połączeniu z naszą warstwa ochronną Sportex SPL, zapewnia ochronę bieżnika i ścian bocznych przed przebiciem.
TRICOMP TECHNOLOGY
Kiedy opona szosowa ma mniejszą powierzchnię styku, skład mieszanki gumowej obu bieżników i ścian bocznych opony jest sprawą najwyższej wagi. Technologia TRICOMP umożliwia zastosowanie specyficznych mieszanek gumy w miejscach, w których są one najbardziej odpowiednie, w wyniku czego otrzymujemy opony z bardzo niskim oporem toczenia i maksymalną przyczepnością w każdych warunkach atmosferycznych.